دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 22:26
احمدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور میزبان بیش از هزار و 400 داوطلب آزمون سراسری است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: آزمون سراسری سال 98 شهرستان نور با حضور بیش از هزار و 400 داوطلب در روزهای سيزدهم و چهاردهم تیر برگزار می‌شود.
کد خبر : 402264
photo_۲۰۱۹-۰۷-۰۲_۱۰-۱۶-۳۷.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، محمد احمدی عصر امروز در جلسه توجیهی آزمون سراسری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد، اظهار کرد: کنکور سال 98 شهرستان نور در روزهای سيزدهم و چهاردهم تیر در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های‌خارجی، با حضور بیش از هزار و 400 داوطلب در این دانشگاه  برگزار می‌شود.


وی در جمع مراقبان و رابطان آزمون سراسری سال 98 بیان کرد: فضای کنکور باید به‌دور از هرگونه استرس و اضطراب و همراه بانظم و آرامش باشد تا داوطلبان بتوانند به‌خوبی حاصل تلاش‌های خود را در طول چند سال تحصیلی به دست آورند.    


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با تأکید بر اينکه داوطلبان باید در فضای رقابتی و سالم به سؤالات پاسخ دهند، گفت: عوامل برگزاری کنکور نيز با رعايت نظم و انضباط، با تلاش و همدلی در راستای برگزاری مناسب، سالم و بدون حاشیه کنکور کمک کنند.    


احمدی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه سيزدهم تیر، آزمون هنر بعدازظهر پنجشنبه، آزمون تجربی صبح جمعه چهاردهم تیر، آزمون زبان‌های خارجی بعدازظهر روز جمعه برگزار می‌شود.


وی یادآور شد: فرآیند همه آزمون‌های نوبت صبح ساعت ۷ و آزمون‌های نوبت عصر نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نور برای رفاه حال داوطلبان و خانواده‌های آنان امکانات رفاهی مناسبی را فراهم کرده و آماده خدمت‌رسانی به آنان است.


این مسئول دانشگاهی افزود: در کنکور امسال مجموعاً تعداد هزار و 421 نفر پسر و دختر که در رشته‌های علوم ریاضی و فنی 214 نفر، علوم انسانی 366 نفر، هنر 107 نفر، علوم تجربی 568 نفر و زبان‌های خارجی 166 نفر در دو نوبت صبح و عصر در دو روز به رقابت می‌پردازند.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته